Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Standaard levering Nederland (gratis):
Je bestelling wordt gratis afgeleverd tot de eerste deur op de begane grond in Nederland (m.u.v. Waddeneilanden).
Premium bezorging* tot in de slaapkamer Nederland (toeslag 39 euro): Woon je in een flat en heb je geen zin om met de zware pakketten te sjouwen of wil je dat de bezorgers de pakketten bij je op de kinderkamer op zolder brengen? Geen probleem, kies dan voor Premium bezorging. Woon je in een flat met een lift dan maakt het niet uit op welke verdieping je woont. Woon je in een flat en is er geen lift aanwezig? Dan is de Premium bezorging t/m de 4e verdieping tot jouw voordeur.
*In verband met de planning kunnen Premium bezorgingen soms enkele dagen langer duren dan standaard leveringen.
*Deze optie is niet beschikbaar voor lichte artikelen zoals beddengoed en kindermatrassen.
*Als premium bezorging beschikbaar is kun je het kiezen tijdens het afronden van je bestelling.
Levering België:
Matrassen en beddengoed worden altijd gratis geleverd in België (met DPD).
Bij elk product staat een indicatie van de levertijd. Levering binnen enkele dagen is vrijwel altijd haalbaar. Wil je bijvoorbeeld i.v.m. verjaardag of verhuizing met spoed een product ontvangen? Neem dan even contact met ons op zodat we het voor je kunnen regelen.
Wij vervoeren onze kinderbedden en kindermeubels met een gespecialiseerd meubeltransporteur. Onze transporteur neemt contact met je op om samen met jou een geschikt bezorgmoment af te stemmen. Overige artikelen zoals matrassen en dekbedsets leveren wij binnen 1 dag met de reguliere transportbedrijven zoals DPD, Postnl, DHL. Voor deze producten kan je bij opmerkingen zetten op welke dag je geleverd wil hebben.
Als je kiest voor gratis levering wordt het tot de eerste deur op de begane grond geleverd, het wordt dus niet naar boven gebracht.
Premium bezorging tot in de slaapkamer Nederland (toeslag 39 euro): Woon je in een flat en heb je geen zin om met de zware pakketten te sjouwen of wil je dat de bezorgers de pakketten bij je op de kinderkamer op zolder brengen? Geen probleem, kies dan voor Premium bezorging. Woon je in een flat met een lift dan maakt het niet uit op welke verdieping je woont. Woon je in een flat en is er geen lift aanwezig? Dan is de Premium bezorging t/m de 4e verdieping tot jouw voordeur. In verband met de planning kunnen Premium bezorgingen soms enkele dagen langer duren dan standaard leveringen.
Helaas is dit niet mogelijk.
Alle producten worden voordat ze verzonden worden gecontroleerd op eventuele schade. In de praktijk komt het wel eens voor dat er toch iets kapot gaat tijdens transport. Natuurlijk proberen we dit zoveel mogelijk te voorkomen. Maar mocht er iets beschadigd of kapot zijn dan wordt dit uiteraard z.s.m. bij je omgeruild. Over technische mankementen en gebreken wordt niet moeilijk gedaan. Je hoeft niet bang te zijn voor een eindeloos welles nietes verhaal. Jij wilt een goed en mooi kindermeubel, wij tevreden klanten.
Bij vervoersschade of klachten kan je ons e-mailen op [email protected]. Dit moet je binnen 7 dagen na ontvangst van de producten doen. Vermeld het onderdeel nummer dat vervangen moet worden, deze staat in de montage handleiding. Stuur tevens foto’s mee ter verduidelijking. Wij zullen de onderdelen zo spoedig mogelijk bij je omruilen.
Schade die zijn ontstaan door onzorgvuldige montage zullen niet kosteloos vervangen worden.
Ben je op zoek naar een kinderbed, matras of kindermeubel? Voorkom een miskoop en kijk goed naar de retourvoorwaarden van een winkel. Hoe goed je ook hebt georiënteerd een product kan altijd tegenvallen. In de meubelbranche is het gebruikelijk dat je moet betalen voor retourzendingen. Het versturen van meubels is breekbaar en duur, bedragen van 50 tot 100 euro zijn niet vreemd en daarnaast moet je ook afwachten of het goed aankomt en of je het gehele bedrag terugkrijgt.
Je kunt zonder opgaaf van redenen binnen 100 dagen na ontvangst van je bestelling het retourneren. Dit geldt ook als het artikel al in elkaar is gezet en in gebruik is genomen. Dit is uniek aangezien geen enkele webshop in onze branche dit toestaat. Je loopt bij ons dus in tegenstelling tot andere winkels geen enkel risico.
Voorwaarde van retour bij Kinderkamerwebwinkel:
1) Het artikel mag niet beschadigd zijn.
2) Het artikel moet compleet en weer in de originele verpakking verpakt zijn. Losse planken en schroeven worden niet door onze transporteur afgehaald.
3) Voor matrassen geldt 100dagen proefslapen.
Dit zijn de stappen die je moet volgen voor retourneren:
1. Stuur ons een email dat je het artikel wil retourneren.
2a. Voor artikelen die met de pakketdienst zijn geleverd sturen we je een retourlabel. Je kunt het dan afgeven bij een punt bij jou in de buurt. Bewaar het verzendbewijs.
2b. Kinderbedden en kindermeubels die vervoerd zijn met meubeltransport worden opgehaald door de transporteur. Onze transporteur neemt contact met je op om een afspraak te maken. Zorg ervoor dat je voor die tijd alles netjes en compleet ingepakt hebt in de originele verpakking.
3. Wanneer het artikel bij ons retour is zullen wij het inspecteren. Als het artikel compleet en onbeschadigd is ontvangen zullen wij het complete aankoopbedrag binnen 7 dagen aan je overmaken.
Wat doen jullie met de retour genomen producten?
1. Wij verkopen deze producten met flinke korting als tweedekans producten. Een tweedehands product wordt altijd heel duidelijk door ons vermeld. Daarnaast geven we soms bepaalde producten aan een goed doel. Zo zijn we donateur van de stichting Free Cycling (www.stichtingfreecycling.nl) en Stichting Breath. We geven ook aan (prive) initiatieven voor kinderen die het minder goed hebben.
Een foutje is vaak snel gemaakt. Je kunt ten alle tijden je bestelling kosteloos annuleren.
We hopen het niet maar het is goed te weten dat er mogelijkheden zijn om je onvrede te uiten. Je kan je klachten van welke aard dan ook aan ons melden. Stuur ons een email en we zijn er van overtuigd dat alles op te lossen valt. Mocht je dit niet willen dan kan je altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Kinderkamerwebwinkel bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).